Výměna zboží

Nevyhovuje Vám objednané zboží a potřebujete ho vyměnit? Jsou softshellové kalhoty příliš krátké nebo naopak příliš dlouhé? Nevadí, zboží Vám rádi vyměníme, ať si můžou vaše děti užívat radovánky v přírodě na maximum. S padajícími kalhotami se totiž utíká po lese těžko :-)

 

Výměna je možná pouze nenošeného, nepoškozeného zboží do 14 dní od koupě.
 

 

JAK POSTUPOVAT? 
1) Napište nám na info@lesniskritek.cz abychom jednak věděli, že máme očekávat balíček s výměnou a jednak, abychom Vám případně mohli pomoci s hledáním vhodné náhrady za nevyhovující zboží.
 
2) Prohlédněte si nabídku na našem webu a vyberte si zboží, které byste rádi vyměnili za nevyhovující. Vytvořte novou objednávku a jako dopravu a platbu vyberte možnost "výměna zboží". Do poznámky k objednávce uveďte číslo původní objednávky a název zboží, za které budete měnit. Takto provedete rezervaci zboží pro Vás v našem skladu a máte jistotu, že Vám ho nikdo nevyfoukne.

 

3) Balíček bezpečně zabalte tak, aby dorazil v pořádku k nám. Nenošené zboží dejte do původním obalu (od výrobku - krabička, sáček,..) se všemi vysačkami a prospekty. Do balíčku přidejte originál nebo kopii faktury a vyplněný formulář pro výměnu zboží.

 

JAK S POŠTOVNÝM A PŘÍPADNÝM DOPLÁCENÍM?

První výměna je vždy bezplatná. Poštovné směrem k Vám platíme my. 

 
ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ BALÍČKŮ K VÝMĚNĚ:

Alena Peterková, Kamenná čtvrť 17a, Brno 63900, tel: 737 076 483


Ke stažení